ایمورتال کلاچ چیست؟

ایمورتال کلاچ با استفاده از یک مکانیزم کشنده فوق العاده قوی ، شمار را از شر کلاچ گیری در خودورهای دستی نجات می دهد. اگر ذره ای به کارهایی که در طول روز برای حرکت با خودروهای گیربکس دستی مثل پراید و پژو و خودروهای چینی مثل لیفان و ام وی ام بیندازیم، به سرعت متوجه خواهیم شد که:

-کلاچ گرفتن با پا یکی از سخت ترین کارها در ترافیکهای امروز شهرهای بزرگ است

-سفت بودن غیر استاندارد دیسک و صفحه های بازار داخلی که پس از مدت کوتاهی از نصب اتفاق می افتد، این مهم کلاچ گیری را سخت تر هم کرده است.

از طرفی خودروهای گیربکس اتوماتیک عمدتا دو خاصیت منفی جدی دارند: اول اینکه موقع شروع به حرکت کندتر هستند. مثلا ساندرو را با تندر نود دستی مقایسه کنید. دوم: اینکه بصورت جدی بیشتر سوخت مصرف می کنند.

در این بین بهترین راه حلی که به ذهن می رسد، این است در همان ماشین دستی خودمان کار کلاچ گیری را به کسی بصورت پیمانکاری بسپاریم. برای اینکه بدانیم ایمورتال کلاچ چیست ؟ وسیله ای است که به عنوان پیمانکار عملیات کلاچ گرفتن را برای ما متعهد می شود. دیگر نه خبری از کلاچ گیری با پا باشد و نه وسط راه بازی دربیاورد و نه به خودرو ما آسیب برساند.

ایمورتال کلاچ وسیله ای است که با نصب روی خودرو این تعهدات را به شما می دهد که تا 50 ماه بدون کمترین مشکلی این عملیات را در خودرو مورد نظر شما به انجام برساند و عملا روی هر خودرویی نصب شود آن را تبدیل به نیمه اتوماتیک کند. 50 ماه گارانتی تعویض دارد و از بهترین قطعات بزرگترین برندهای دنیا در ساخت آن استفاده شده است.

ایمورتال کلاچ محصول ایران کلاچ است که از سال 1385 سابقه تولید کلاچهای نیمه اتوماتیک برقی و جعبه دنده های برقی AMT را در کارنامه کاری خود حتی با شرکتهای خودروسازی دارد. این سابقه اعتبار خوبی به این محصول نوپای ایران کلاچ داده است.

ایمورتال کلاچ از سال 1398 به بازار عرضه شد و از همان ابتدای عرضه خود چه از لحاظ گارانتی و چه از لحاظ کیفی چالشهای جدیدی برای بازار این محصولات ایجاد نمود.  با وجود ایمورتال کلاچ و گارانتی 50 ماهه دیگر گارانتی 18 یا 15 ماهه پذیرفته نبود. با وجود ایمورتال انتظارات بالا رفت و حرکت بدون عقب روی در شیب جزو لوازم ضروری کلاچهای برقی شد. همینطور حتی مودهای کاری مخصوص در سرازیری و مودهای مخصوص پارک راحت به الزامات کلاچهای برقی در بازار اضافه شد. ایمورتال کلاچ با یک سیستم ضد سرقت خودرو عرضه شد که بسیار مورد استقبال نیز قرار گرفت.

در نسخه جدید ایمورتال کلاچ، ریموت درب بازکن پارکینگ نیز که قبلا جزو آپشنهای دلخواه بود بدلیل استقبال تبدیل به یک عضو همیشگی و موجود روی تمام محصولات خواهد شد. در این میان کیفیت شروع به حرکت و رفتار یین تعویض دنده ها بسیار مورد توجه قرار گرفت.

تمام هدف ایمورتال کلاچ در این است که برای خودرو شما رانندگی حرفه ای بدون کلاچ را ایجاد نماید. عمر طولانی ، کیفیت فوق العاده و آپشنهای جذاب و متنوع در کنار تنوعی از سردنده های زیبا با چرم طبیعی که بصورت آپشن عرضه می گردد، همه چیزی است که معنای ایمورتال کلاچ است.

ایمورتال یا جاویدان به معنای نامیرا بدون مقصود بسیاری از بزرگان تاریخ بوده که به دنبال اکسیر جاودانگی برای خود یا وسایل خود بوده اند و البته خداوند در قرآن مجید دست رد به سینه همه زده که هر چیزی بجز وجه خدا میراست و ما نیز سر تسلیم فرود میاوریم که خدای ناکرده این نامگذاری و این کیفیت باعث غرور و رانده شدن از درگاه الهی نگردد.

https://immortalclutch.com/show_method/30

پست‎های مرتبط:

Theme Settings

Please implement YA_Options_editor::getCpanelHtml()

Please implement YA_Options_info::getCpanelHtml()

Please implement YA_Options_info::getCpanelHtml()

Please implement YA_Options_info::getCpanelHtml()

Please implement YA_Options_info::getCpanelHtml()